Kızlar çoğunuzun gönderisini okudum, yeri geldi yorum yaptım. Şimdi ben de sizden dua bekliyorum. Hamilenin duası kabul olur derler.
25 haftalık hamileyim. Bebeğimin iki böbreği de çalışmıyormuş suyu da nerdeyse bitmiş. 1 ay bekleyelim dedi doktor umutlu konuşmadı. Sonlandıralım desem 6 aylık bebek diyo, erken doğum desem 3 ay küvezde kalcak diyo. Suyu olmadığı için akciğerleri de gelişmeyebilir dedi. Bebeğim de herhangi bir kromozomal rahatsızlık yok testler temiz çıktı kilosu boyu kan akışı her şeyi iyi böbreklerinin ikisi de polikistikmiş. Yıkıldım dünden beri umudum kalmadı öbür ay belli olcak her şey nolur bana da bi dua eder misiniz bi mucize olsun😔