Seymacvk MehtapAhmet Çatıda canım yandı biraz doktorda dar olduğunu bebeğin kanala inemediğini söyledi, tekrar yapılacak çatı muayenesi😔 muayeneden sonra sezeryana sıcak baktım öncesinde normal olsun istiyordum. Hangisi hayırlısı ise o olsun artık 🤷🏻♀️
Zeyno25-bykl Zeyno25-bykl yok canım benim üçüncü 😃 bir kızım bir oğlum var buda kız olucak inşallah 🤲
Zeyno25-bykl Brn1- sancım ara ara adet sancısı gibi bir girip gidiyor bebek çok kasılıyor iceride o rahatsızlık veriyor onun dışında öyle bı sıkıntım yok çok şükür 🙏 en son iki hafta önce gitmisitim kontrole artık bunlada doğurmaya giderim😃🤭🤭
Brn1- Zeyno25-bykl benim de özellikle akşamları bebek biyerde toplanıyor sertleşiyor bir de mide yanması çok fazla son 11 gün kaldı vs diye sayıp duruyorum :)
Zeyyno_ MehtapAhmet Bizimde 15Aralık a kadar gideri var bakalım geç veya erken gelmezse Normal görünüyor 🥰🥰🤲🤲🤲
Silay35 MehtapAhmet geçen hafta öyle dedi bu hafta hatırlattım saçma olduğunu fark etti😊12.12.2020’ye aldık günümüzü hayırlısıyla 🙏
MehtapAhmet Elif0 Farklı şehirlerde aynı gün aynı duyguları yaşayacağız inşallah herşey dilediğimiz gibi olsun 🤲🏻😊