Zeyno25-bykl MehtapAhmet 14.12.2020 de bizim inşallah 🤲 Rabbim sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin 💕 günlerin gecemesini beklemek çok zor zaman gecmiyor🙄🙄
NeslihannK MehtapAhmet Sağlıkla kucağına al insallah kuzum bizimde 13 aralıkta 40 haftamız doluyo bakalim eli kulağında bekliyoruz 🤭🥰💙
Seymacvk MehtapAhmet benim 02.02 eşimin 08.08 bende çok istiyorum o tarih olsun ama bizim paşa beklemeyecek gibi 😅😔
MehtapAhmet Zeyno25-bykl Bana çabuk geçiyo günler ya korku ve heycan tüm duygularım karışık 😅 Sizede hayırlı olsun kaç haftalık o tarihte
Brn1- Zeyno25-bykl biz de 14 Aralık tarihine aldık doğumumuzu 39 haftalık olucaz, sancınız vs var mı kontrollere ne sıklıkla gidiyorsunuz
Zeyno25-bykl Zeyno25-bykl yok canım benim üçüncü 😃 bir kızım bir oğlum var buda kız olucak inşallah 🤲
MehtapAhmet Brn1- Sancım 5 gün önce çıkmıştı çok az buğün herşey normaldi şükür 3 gün sonra tekrar gideceğim artık sıklaşyı muayenelerimiz 😊 Pekte aradı yok siz 12.12 düşünmediniz mi 😂
Zeyno25-bykl Brn1- sancım ara ara adet sancısı gibi bir girip gidiyor bebek çok kasılıyor iceride o rahatsızlık veriyor onun dışında öyle bı sıkıntım yok çok şükür 🙏 en son iki hafta önce gitmisitim kontrole artık bunlada doğurmaya giderim😃🤭🤭
Brn1- MehtapAhmet düşündüm ama cumartesiye denk geldiği için istemedim, haftabaşı olsun istiyorum daha çok doktor bulunur hastanede Bi sorun olursa daha çabuk müdahale edilir diye düşündük
Seymacvk 38e gireceğim yarın, doktorum yarın çağırmıştı kontrole. Normal yada sezaryen kararı verilecek ona göre bir gün sonra alırım dedi. Bu aralar adet ağrısı gibi ağrım oluyor arada çok beklemeyecek gibi 😄
MehtapAhmet Seymacvk Bekler inşallah canım benimde bel ağrılarım oluyo sancı vs çıkmadı siz nasıl doğurmak istiyorsunuz 🌸
ozlem-06atli MehtapAhmet Sağlıkla gelsin inşallah miniklerimiz. Aynı gün doğum yapacağız 🥰 Benim de sezeryan olacak. 🌸
MehtapAhmet ozlem-06atli Ayy ne güzel denk gelmiş güzel bir tarih olacak inşallah şuanlık iyiler beklerler sanırım 😇😅
MehtapAhmet Brn1- Hım oda farklı bir yanı olabilir medicalpark bizimki cumarteside çalışıyorlar canım
Seymacvk MehtapAhmet Çatıda canım yandı biraz doktorda dar olduğunu bebeğin kanala inemediğini söyledi, tekrar yapılacak çatı muayenesi😔 muayeneden sonra sezeryana sıcak baktım öncesinde normal olsun istiyordum. Hangisi hayırlısı ise o olsun artık 🤷🏻♀️