kindersurprise Peri_ss03 aman dimi ya😅 valla yemeyin diyorlar ne bileyim vicdan azabı çekerim sorayım forumdan dedim başkaları ne düşünüyor diye maşallah hepiniz hamburgerci çıktınız 😁
34_21_23 kindersurprise ben hiç yemedim 3 aylık olduk öğrendiğimden beri canım istiyor çareyi evde yapmakta buldum öyle nefsimi körelttim
MiniKaya Peri_ss03 burada bazıları sanki herşeyi organik yiyorlarmiş gibi davranıyolar 😀yurtdışındakilerin çocuklarında hep sağlk sorunu olmalı buna bakarsak 😀
Eminecengilukuslu kindersurprise evde yapabilirsiniz hem içinize siner hemde istediğiniz kadar yersiniz ben evde yapıyorum hamburger