kindersurprise Kızlar canım mc donalds çekiyor yesem mi yemesem mi uzun süredir yememiştim😞 yiyor musunuz siz canınız çekince sağlıksız birşey sonuçta
Dilaraa06 kindersurprise bence evde kendin yap benin de canım istiyo bir kaç gündür direndim yemedim, hamburger ekmeği falan alıp kendim yapcam daha fazla durduramıyorum bende kendimi 😂
Mrv24 Kendinizi bu kadar sıkmayın sonuçta her zaman yediğiniz bişe değil. Arada kaçamak olabilir. Ben mesela ne isterse canım yiyorum.
Ozdmrkbraa kindersurprise normalde bende yerdim ama en son 19 haftalıkken yediğim de bebekte bi sıkıntı oldu gerildi karnım sertleşti bende herhalde içinde ki bişeyi sevmedi ondan böyle oldu diye düşündüm sonuçta tamamen zararlı olan bi yiyecek kendim yapıyorum bende sırf nefsimi köreltmek için 💁🏻♀️36.haftadayım herhalde Doğumdan çıkar çıkmaz ilk yiyeceğim şey o olur 😂😂
Ght Canım home made burgerler oluyor ulaşma imkanın varsa onlardan ye Bigs burger,burger house gibi onların ekmeği de köftesi de patatesi De kendi yapimlari oluyor benim de canım cekmisti bı kaç kez onlardan yedim
kindersurprise Ght evet canım burda da sevdiğimiz bir burgerci var aslında eşimde ordan söyleyelim dedi ama ben mcdonalds olsun bence diyorum niyeyse hamburger hamburgerdir ama bu mcdonalds ın içinde işte bişeyler var insan ona yönelesi geliyor😅
Ecmelbeyza kindersurprise ye gitsin yaaa 😎🙄evde yap ben yaptım aynısı oldu . Köftesini yap iki üç tane yeter zaten kıvırcık turşu domates ne istersen doldur oooooh mis mis
Haticeyuce31 kindersurprise ben aşırıya kacmamak şartıyla herseyden yedim oğlumda hamd olsun bir sknti olmadi bu 2. Gebeligim bundada cok aşırıya kaçmadan yiyorum çünkü detaya girersen emzirirkende yeme etme falan deniliyor 3 4 sene bisey yemixekmiyiz yada mc donals yemesek ona benzer başka şeyler patates kızartması vs. Hicmi yemiyoruz sanki canim o yuzden dozunda ye yani kısma biseyden
Srhtzlyh kindersurprise canım ne isterse abartmadan yiyorum ben valla. Kolada içtim, cipste yedim, ciğer filanda yedim yani aklınıza ne gelirse. Ama nefsimi köreltecek kadar fazla değil😊
aezgi kindersurprise benimde canım cok istiyor ama yemedim onun yerine hamburgercilerdekinden yiyorum icinde et olduğu belli en azından
Meloss37 kindersurprise canın çok istiyorsa abartmadan yıyebilirsin canım doktorum bana ne canın çekerse abartmadan ye dedi ve öylede yaptım şuan oğlum gerçi doğdu ama yani ne çektiyse canım yedim
MiniKaya kindersurprise ben hamileliğim boyunca hep yedim hamilelik hastalık değil kendinizi bu kadar kısıtlamayın sigara alkol hariç herşeyi yiyip içtim şükür oğlum kucağımda şimdi bir sorun yaşamadım
Peri_ss03 MiniKaya yani bu fastfud öldurmuyoki abartmadikca yese cani çektiğinde bisey olmaz bu yüzden hasta olan ve sorun yaşayan görmedim hic🙄👀👀
kindersurprise Peri_ss03 aman dimi ya😅 valla yemeyin diyorlar ne bileyim vicdan azabı çekerim sorayım forumdan dedim başkaları ne düşünüyor diye maşallah hepiniz hamburgerci çıktınız 😁
MiniKaya Peri_ss03 burada bazıları sanki herşeyi organik yiyorlarmiş gibi davranıyolar 😀yurtdışındakilerin çocuklarında hep sağlk sorunu olmalı buna bakarsak 😀