GoNCa canım hiç sıkıntı etme sürekli dinlen dua et moralini yüksek tut bebişin sag salim tutunur inşallah.. belki inanmayacaksın ama ben 16 hafta kanadım ta 5.haftadan beri şimdi bi haftadır yok sükür.. progestanı aynı folik asit gbi 3 ay kullandım hala kullanıyorum. Proluton depot iğne hala kullanıyorum abartısız 20 tane yedim. O yüzdrn duanı eksik etme Allahın takdiri herşeyy vermeside almasıda inşallah elinede alırsın saglıcakla