Zarife bende 6 haftalikda yasadim ve 1 hafta 10 gün kadar sürdü progestan kullaniyorum suan zaten ama bu sabah yine pihti geldi ardindan pembemsi kanama olup kesti suan 10+1 olduk doktor yerlesme kanamasi olabilir dedi, düsük tehliken yok rahim agzinda aciklik da yok gibi bir cümle kurdu, o ara ben tabi bebegin el sallama heyecaniyla hic anlmadim dedigini. Bu kanamalari görüncede kendimi burdan, bende oldu ama bitti dahada olmadi diyenlerin yazilariyla teselli ediyorum.