khrmnozg Ozayy bende aynı durumdayım kaç zamandır geçen hafta 2 hastası pozitif çıkmış doktorun devlet almamıs sadece acıbadem alıyor onunda fiyatı 12 bin tl ama bizim doktor normalde 15 bin dedi onun anlaşması var diye 12 bin tlymiş
khrmnozg Ozayy valla hayat hastanesine göre çok pahalıymış o zaman ben normal doğum istiyorum o yüzden beklemedeyiz 39 oldum bugün :)
khrmnozg Ozayy az kalmış sizin ne güzel sağlıkla huzurla gelsin inşallah bebeğiniz 🐣 bende cok sabırsızım hergün doğsa diye bekliyorum ama yok 😬
Gamze123_ BarlasMom94 hangi doktora gıdıyorsunuz acaba benımde doktorum orda fıyat ıcın hıc bır bılgım yok
Gamze123_ BarlasMom94 31+5 deyim henüz hiç fiyat sormadım konusmadım aslında bılgı almak lazım ama bu surectede baska hastaneyede gıtmek ıstemıyorum kafam cok karısık😒
BarlasMom94 Gamze123_ 6.850 Doğum+ 3 kişilik covid testi 450 tl toplam 7.300 tl. Ama benim Aralık sonu doğumum. Ocak’ta fiyatlar yenilenebilir sizin biraz daha fazla olabilir o yüzden ücret
BarlasMom94 Gamze123_ doktorunuzdan memnunsanız değiştirmeyin bu zamanda doktor iyi doktor bulmakta zor
Gamze123_ BarlasMom94 inanılmaz memnunum aynı devam artık fıyatları ucuk degılmıs daha yuksek dıye dusunuyordum acıkcası bılgılendırdıgın ıcın teşekkürler 🙏