BarlasMom94 Ozayy ne kadar dediler ki size Doğum ücretini. Bize Doğum ücretinin dışında ekstra söylediler. Benimde Aralık sonu doğumum. Doktorunuz dışardan mı
Gamze123_ BarlasMom94 hangi doktora gıdıyorsunuz acaba benımde doktorum orda fıyat ıcın hıc bır bılgım yok
khrmnozg Bende orda doğum yapıcam 6000 tl fiyat verdi doktorum ayrıca herkese test yapılacağını söylemedi ama sadece bana yapılacak sanıyordum ben 🙄
Ozayy khrmnozg fiyat değişiyor normelde hayata gidicektim ama covidden dolayı dolu orası pembe maviye geçmek zorunda kaldık
Dilos123 Bende orada doğum yapmayı düşünüyorum canım acaba kan testi mi sürüntü testi mi yapıyorlar bilgin var mı?
khrmnozg Ozayy pozitif çıkarsak şehir hastaneside almıyormuş dolu diyip artık napıcaz bilmiyorum çoğu hastane dolu yenidoğan ünitesinde yer yok diyor
Ozayy khrmnozg evet sorma şuan hasta değilim kimseyle görüşmüyorum eve kimseyi almıyorum devlete yolluyoruz dedi doktorum ama öyle bişi olursa yapıcak bişi yok ya başka alan özel hastane arıcam ya da devlette doğrucam
khrmnozg Ozayy bende aynı durumdayım kaç zamandır geçen hafta 2 hastası pozitif çıkmış doktorun devlet almamıs sadece acıbadem alıyor onunda fiyatı 12 bin tl ama bizim doktor normalde 15 bin dedi onun anlaşması var diye 12 bin tlymiş