Betulnuri ilk gebeligimde almistim 2 yil once cunku cok kotu duruyordu.Dogumdan sonra seyreklestigi icin hic almadim.Simdi tekrar gebeyim yine aliyorum ve boyle daha mutluyum.Bazen agda bazen makina.Agdayi bi kere vuruyosun hemen aliyor zaten o kadar ugrastirici birsey degil ki.Ama tabi almasan dokulurmu o konu hakkinda bir bilgim yok.Bende pko oldugu icin daha cok cikiyor.