Betulnuri Kızlar göbeğinizdeki kılları tüyleri alıyor musunuz bende tüylenme oldu almalı mıyım? Alsam daha fazla çıkar mı bir bilgisi olan var mı
esraizmirli Betulnuri canıım o kadar çok ki bende göbeğimi görmek istemiyorum ama doktorum sakın aldırma onlar dökülecek dedi aldırırsan sürekli aldırmak zorunda kalırsın dedi bende dökülmesini bekliyorum iştw😀
ags Betulnuri naçizane fikrim hiç almanıza gerek yok. Doğumdan sonra dökülüyor hepsi. Ben de rahatsız olmuştum doktoruma da sormuştum hatta. Bir de kahverengi leke olmuştu. %80i 1 ay içinde dökülüyor siz de fark ediyorsunuz zaten dökülürken o derece
haziranin25i Betulnuri gebelikten sonra dökülüyor kuzu. Alma aldırma 💜 Gebelikten sonra dökülmezse ya lazerle ya da adayla devam edersin 💪🏼😍
khrmnozg ags peki lekeleriniz de geçti mi acaba benim yüzümde göbeğimde koltuk altımda çok leke var 😔
ags khrmnozg göbek çevresindeki hamilelik lekesi dedikleri kahverengi leke geçti çok az bir şey kaldı ama zamanla o da geçer sanırım daha iki aylığız çünkü🥰 banyolarda ovalarken döküldü resmen deri ile beraber
mercimeginanne khrmnozg arkadaşımında yüzünde leke çıkmıştı doğum sonrası geçti. Gebelik esnasında oluşan lekelenmeler de geçiyormuş sonradan
Kaderimm khrmnozg tatlım lekeler için unutma lohusa teri birebir lohusa teri dökerken beyaz bı havluyla sil bütün lekeli yerlerini muhakkak geçer
khrmnozg ags Allah bağışlasın sağlıkla büyüsün bebişiniz inşallah 🐣 benimde biraz renkleri acıldı gibi kurudu böyle dökülcektir belki de dogumdan sonra biraz rahatsız edici bi görüntü malesef insallah geçer 😊
ags khrmnozg kuruduysa hiç korkmayın göbekteki de kuruyarak geçiyor 👍🏻 Sağlıklı hayırlı doğumlar dilerim size de ☺️
khrmnozg ags inşallah öyle olur benimde az kaldı bakalım insallah sağlıkla gelir bebeğim cok heyecanlıyım 🙈
cerencann Bende de o kadar çok ki kocama bile göbeğimi açmaya utanıyorum göbeğimi heryerinde var ama almıyorum çünkü almayla baş edilmez dökülür diyorlar bakalım 🤷♀️
Busra34ybg Betulnuri ben almadım doğumdan sonra dökülüyor diyorlar alırsan kalıcı oluyormus sürekli almak durumunda kalırsın bence çok rahatsız etmiyorsa dokunma derim
Berfin2121 Betulnuri alma derim ben hamileyken agdaya giderdim agdacım göbegime de yapardı hamilelikten sonra çıkmiştı keşke almasaydım diyorum dahada fazlalaştı agda yapmadıgım yerler zaten dogumdan sonra kendiliginden döküldü yinede tercih senin
Busra34ybg Betulnuri esmerseniz olabilir ben kumral olduğum için minik minik sarı tüyler çıktı rahatsız edici değil :)