ironbaby 61Aysen sizinki ilgiliymiş, beni kimsenin aradığı yok. Hastanede sisteme hamile olduğum girildi aile hekimliğiniz sizi otomatik arar dedi, iki hafta bekledim arayan soran olmayınca gidince kendim kayıt yaptırdım
61Aysen ironbaby Bende kendim gidip kayit yaptirdim ama gebelik takibi yapcagi zamnlr aradi felan gün gel dedi gittigmde bi sonraki gitcem gnu söyledi soylemediyse hep aradi evet ilgileniyo ariyo bildiriyo saolsn.pazartesi gitmem gerekiyodu gidemedim Bugnde aradı gidemedim die tlfndan alcakti bilgilerimi ama tshlil sonclrim e nabizda gozukmuyo gonderemedim kilomu tansiyonmu falnda bilmedgm icn cuma gel bakalim dedi.Siz aşı olmaya gittignzde soyler belki soylemezse bile siz sorun tahlil faln yapmiyomusn die yapmasi lazim