61Aysen Gulsah91 Benim hastanede yaptirdigim sonuclar düşmedi canim saglik ocagi en son 20 Ekimde tahlil yapmisti bna onlari e nabizda görüyorum ama gecen hafta hastanede yapilan testleri göremiyorum
61Aysen ErsiNuray Hayır düşüyo Bna saglik ocagindsn 2.3 kez tahlil yaptilar hepsi e nabizda var görüyorum.Benim suan e nabiza düşmeyen tahlil sonuclarim hastanede yapilanlr oncedn düşüyordu bunlar düşmemiş göremiyorum
61Aysen Aylayla Bende arayıp söyledim e nabza sonuclar düşmüyo atamiyorum size dedim ama sonucmarim temizdi sadece kan değerlerim düşük cikti dedim.Ama degerlerimi gormek icin boda test yaparmi bilmiyorum cuma gnu saglik ocagina gel dedi bna
NeslihannK 61Aysen sağlık ocağında yapılan testler e nabıza düşmüyo kuzum. Sağlık ocağını ara test yaptırdım bana kod verirmisiniz sonuçlarını internetten alicam de. Sana bi kod vericekler o kodla google labim yaz tc kimlik nuamra ve o kodla yaptırdığım testleri ciakrtabilirsin
61Aysen NeslihannK Canm benm öyle deil ben saglik ocaginda veya hastanede yaptirdgm butun testleri e nabizda görüyorum saglik ocagindskilerde düşüyo e nabiza.Ama şuan gecen hafta hastanede yaptirdigim tahlilleri göremiyorum hastanede yaptirdgm tahlilleri saglik ocagindaki hemsire gondericektm ama sonuclari hastanede gösterdm doktr cıktı vermedi e nabizada düşmemiş ordanda alamiyorum
Semabkr Aylayla bende bu konuda şikayetçiyim . Sağlık ocağında kiler gözüküyor ama özel hastanede kiler gözükmüyor 😒😒
61Aysen Semabkr Ben devlet hastanesinde yaptirdim tahlil bastn beri bu hastanede tahlil yaptiriyorum hepsi düşüyordu bu sefer dusmedi sinir oldum iyice
61Aysen Cansugurses Nasıl yani hastanede yaptirdigimiz testeri e nabizda göremiycekmiyiz artık.Sebeb ne sacma ya
Miray889 61Aysen bazen oluyor öyle gittiğiniz hastenyi arayın biokimyaya bağlanın ve örnek numaranızı öğrenin gittiğiniz hastanenin sitesinden girin tahlil sonuçlarınızın resmını çekip hemşirelere atın
ironbaby Kızlar sağlık ocağı ne testi yapıyorki🙄 ben 16+1 haftalığım bana sadece 20.haftada tetanoz alışına geleceksiniz dediler başka da birşey yapmadılar hiç
61Aysen ironbaby gebelik takibin icin kan ve idrar testleri yapiyo.Bana 2 kez yapmışlardı.Simdide 35+5 haftayim doğumum yaklastgi icn tekrar test yapcakti kan degerlerime faln bakcakti ama bn doktor yapti die saglik ocaginda yaptirmadim
Baybymucize 61Aysen geçen devlet hastanesine yaptırdım hemen çıktı sonra yarı SGK’lı özel hastaneye yaptırdım testler gözüküyor ama sonuçlar gözükmüyor aradım hemen e nabızda gözükmez ddi doktora arattı beni ilaçları verdi bu aymı acaba sorun oldu anlamadım bende
61Aysen Baybymucize Galiba bilmiyrm sonuclar cikti ertesi gun gittim doktora sonuclara bakti vs. Ama sadce onun bilgisayrnda gozukuyo ben e nabizda göremiyorum saglik ocağına gostercektm o sonuclri ama gosteremiyom doktorda cıktı vermedi
lavindenizim 61Aysen benım de 1 hafta oldu sağlık ocagında test yaptırdım enabıza düşmedi sağlık ocagına gıttım ordada yoktu yani sonuçları alamadım
61Aysen lavindenizim Benm oncedn hepsi gözüküyordu saglik ocaginda yapilanda hastanede yapilanda ama gecn hafta hastanede verdign kanla idrar sonuclrim e nabizda cikmiyo.oncedn boyle deildi bi sorun var galiba anlamadim
61Aysen ironbaby Saglik ocagindn seni ararlar takip için arada bi cagirip kilona tansiyona falan bakrlar gebelik takibini yapiyolr ayda birde olsa cagirir bnm saglik ocağındaki hemsire ariyo çağırıyo
ironbaby 61Aysen sizinki ilgiliymiş, beni kimsenin aradığı yok. Hastanede sisteme hamile olduğum girildi aile hekimliğiniz sizi otomatik arar dedi, iki hafta bekledim arayan soran olmayınca gidince kendim kayıt yaptırdım