mrv_b E-03 başta bekleyecem dedim 9. Haftaya kadar falan. Sonra vajinal ultrasonla baktılar kese bozulmaya başlamış. Kan verdim betam düşmeye başlamış 7. Haftada kürtaj oldum bebek gelişmeyeceği kesindi bekletmeye gerek yoktu 🤷🏻♀️