Nur5309 canim ben gecen ay bos gebelik ten kurtaj oldum yurtdisindaydim doktora gidemedim dondugumde gittim gormeye diye 12 haftalik olmam gerrkirken 7,5 ta durmus ici bos sadece kese var bi kacgun bekledim doktor sanada zarari olucak dedi durmasinin mecburen aldilar simdi ilk adeti bekliyorum insallah olmam