Ben normalde yurtdışında yasıyorum Türkiye’ye geldigim zaman bezleri yanımda getiriyorum
alistigim bezleri kullanayım diye. Bu sene yanıma eksik bez almışım o yüzden bi paket prima premium aldım ama hiç memnun kalmadım çok parfümlü kokuyorlar sanki içinde naftalin varmış gibi. Hiç taşmadı çok ya şişmedi ama o kokusu beni mahvetti. Daha doğal içerikli bezler kullanın bence