Meloss37 Userkbr canım ben bütün bezleri kullandım ama molfix si hiç ama hiç sevmedim bana aşırı kalın geldi ve çişte de çok şişlik yapıyor prima da ince ve güzel bence ama benim oğluma hafif pişik yaptı bende ebebeğin kendi markası babyme olanı kullanıyorum aşırı memnunum
halitefe Userkbr canım ben Molfix aldım Prima dan sonra en iyisi o diye geçiyor kullanan çok kişide memnun çevremde bebek falan sevmezse bir çaresine bakarım artık
ozlem-06atli Userkbr Şimdilik Molfix aldım. 10 gün sonra doğum yapınca kullanacağım. O yüzden hiç bir fikrim yok. 😊
Meloss37 Userkbr alıcaksan prima al kuzum o zaman molfix hiç önermıyorum çiş yapınca bebek aşırı şişiyor ve kendiside kalın elimde 100 adet neredeyse duruyor kullanamadım prima ince ve güzel çişte de çok şişmiyor en azından ve ve Daha iyi
halitefe Userkbr bezi zaten stok yapma bir paket al kenara koy baktın iyi geliyor devam edersin riskli çünkü bez olayı
GamzeGoktas Ben oglumda ilk canbebeyle başladım sonra marketlerde bulamıyordum aradığım bezi a101 in soffio bezine geçtim cokta memnun kalmistim hemde uygun. Çoğu anneler migrosun kendi marka bezinden de memnun araştıra bilirsiniz
Mpy Prima premiurum çare kullnıyorum suan oyuma ama son 1 haftadır sızıntı yapıyor bende değişmeyi istiyorum ama sleepy e geçmiştim pişik yaptı movies de çok sızıntı yaptı yine en iyisi primagibime gelio bilmiyorum
Userkbr halitefe evet haklısın çok fazla almayı düşünmüyorum ama hangi marka alacağıma karar veremedim henüz
haziranin25i Userkbr sleepy natural merhaba bebek seti oldu 🌼🌼 hepsi buradadan 40 TL ye 1 numaradan 20 adet 2 numaradan 20 adet 10 adet alt acma örtüsü 120 yaprak yenidogan ıslak havlu bebeğin poposu hangi bezi kabul edeceğini bilemediğim için bu paketten aldım 🤗🌼
tatlicianne Userkbr molfix pure&soft çok güzel bir bez düz yeşil paketler çok iyi değil yada sleepy düşünebilirsiniz içerikleri daha temiz primaya göre 💕
nisanurcanevi Userkbr bende henuz dogum yapmadim ama sleepy de karar kildim. İnsallah memnun kalirim. Stok yapmadim ama pisik olursa degisirim diye dusunuyirum
cilemuslu nisanurcanevi kızım doğduğundan beri sleepy kullanıyorum çok memnunum hiç pişik yapmadı şimdi tekrar gebeyim yine sleepy düşünüyorum 🤔