1072PINAR canım hiç korkma yolk oluştuysa bebekde oluşur bir haftaya gec döllenmedir aglamak düşüğü aşırı tetikliyo hiç tavsiye etmem aglama dua et kesen varsa yolkda oluştuysa ne güzel degerlere takılma bana dıs gebelik dediler bir hafta gitmedim sabrettim gidince doktor direkt ultrasonda keseyi gördü betaya falan gerek yok artık dedi bence degerlere hiç takılma zaten o bebek düşerse saglıklı bir bebek degildir bir ay sonra tekrar hamile kalırsın kendini hiç üzme bence bebegin saglıklı agrılarında normal bazen cpk şiddetli agrı olabiliyo içini ferah tutmaya çalış biliyorum öyle zorki günler geçmiyo ama iyiyi düşün doktorun bile bekleyelim demiş yolk var demiş bence bekle en kötü ihtimalde zaten cok küçük kanamayla düşebilir sen kırmızı kan görmedikçe korkma