Benim hamileliğim 8.haftanın başında,geç döllenme olmuş.Başta beta değerim çok güzel ilerliyordu,sonra ultrasonda kese göründü.O arada beta değerim düşmüş şuan da 20.000 sen fazla olması gerekiyor ama 1500 lerde.Kahverengi,pembe,kırmızı lekelenmelerim oldu.Şuan da da su gibi hiç belli olmayacak şekilde akıntı geliyor.Aldır dediler gittim doktor yolk sac oluşmuş dedi(bebeği besleyen) senin yerinde olsam beklerdim dedi.Napıcam bilmiyorum😢Göbeğimin altında da hep ağrı oluyor.