Um07 CaglaKuzu Hazırlık yaptınız mı kıyafetler falan yarın 28 haftalık olacağım olacağım da hangi haftada hazırlık tam olarak yapılıyor yaa 🤔😍
CaglaKuzu Um07 valla canım bende 29 haftalığım 2 tane 10 lu hastane çıkışı dışında bi hazırlığa başlayamadm, ama 30-33 haftalar arası odasını ve hastane çantasını bitirmeyi planlıyorum ☺
B8use CaglaKuzu mustela markasi ve birse earth mama var bu ikisi en kaliteli markalardan ben mustela tercih ettim.eger çalışan bi anne olsaydim kesinlikle earthmama alirdim
Demir Tabi ki mustela👍🏻Dalin ile kıyaslanmaz bile.Yenidoğan cildine en uygun %98 bitkisel bir ürün mustela..
EsraifciUur Kaanozlem07 hayır yapmıyor canım, ablam ve kızkardeşim sebamed kullandılar ve devam ediyorlar kullanmaya kovak yapmadı için rahat olsun
AycanFb Kaanozlem07 yok canım yapmamış. Konak birde iyi kurulanmadığı zaman yaparmış büyükler öyle dermiş🤣
Um07 CaglaKuzu Agirlasmaya başladık yaa artık oyuzden iyi olur diyorlar bu haftalarda bende bilemedim 🤗
CaglaKuzu Um07 haklısın canım gün geçtikce ağırlaşıyoruz bu haftalarda başlayıp en geç 2 3 hafta içerisinde bitirilmeli 😊
Zee88 CaglaKuzu sebamed yenidoğan süperdi ben çok memnun kalmıştım..bu arada dalin 1 yaş altı için pek uygun değil bence..yenidoğanlar köpük şampuanlarla yıkansa daha iyi birde yenidoğan özellikli olanlarla..allerjik cilde sahip olabiliyorlar
B8use 2prensessannesi karalama mi bilmiyorum canim ama ben eczanede satilan ürünleri tercih etmeye calisiyorum tabi herkesin kendi tercihidir ben oyle yazi okuyunca kesinlikle almam dedim kendime ondan dolayi yazmak istedim
2prensessannesi B8use her yazilana inanmamak lazim.canim ben kullanan tecrube edinen biri olarak soyluyorum her urununden cok memnunum ve bitkiselliginden de suphem yok