Burcumtlg ece_2206 bol bol naneli şeker verdim. Acılı şalgam aldık. Acılı çorba yaptım. Turşu suyu içti. Bu gibi şeyler çok destekliyor. Bir de özellikle günde 2 defa bal zencefil limon yaptım. Acısı boğaz yakıyor böyle kesinlikle her şekilde çok faydalı. Vitamin deposu
ece_2206 Burcumtlg çok tesekkür ederim ben zaten temaslı olduğum için test yapmadılar yapsak da ilac kullanamazsınız dediler ama çok şükür hafif atlatıyorum doğumum şubat başı insallah o zaman gelir
Burcumtlg ece_2206 gelir gelir. Piskolojikman kendini hiç etkileme. Sen sana yediklerinin iyi geleceğini düşün pozitif düşün 🥰
ece_2206 666 geçmiş olsun ben de randevum vardı gidemiyorum Tat ve koku kaybı yaşadınız mı ne kadar sürdü
666 ece_2206 tat ve koku kaybı son zamanlar yaşadım daha karantinam biteli 4 gün oldu koku almıyorum hayla ama tat alıyorum bu bazen cok uzun sürebiliyormuş randevunu arayıp iptal edebilirsin gitmen önerilmiyor zaten ben bugün gittim onda bile fazla bekletmediker bakıp gönderdiler
Babymmm 666 Allah razı olsun canım senden tüm cevap verenlerden randevumu iptal ettim ay ortasına tekrar aldım sağlık Ocağı doktoruma ulaştım korun dedi ilaçlarım içinde kadın doguma ulaşcam Cuma günü dr var o gün ılasocam ilaç sormak için çok sağol canım🌹🌹