Bizde şuan karantinadayız eşim de de çıktı ama korkma bol vitamin, bol su, bal zencefil limon. Yap. Sende ye eşinde yesin. Ağrın sızın olursa parol sadece biliyosun. Çok şükür hafif atlattık biz. Verilen ilaçları içerse eşin kan sulandırıcı olarak içtiği suya mutlaka limon sıkın. İlaçlar biraz sıkıntılı 🤦🏼♀️ Çok geçmiş olsun moralini yüksek tutman gerekiyor.