cnn34 Deletedmom59 çok üzüldüm Allah hayırlısını versin tercih yapmaktansa böyle olması daha hayırlı .. seninde ultrasonda normalmiydi herşey
cnn34 Deletedmom59 sizin kaçtı beta acaba adetimin 7. günü 111 çıktı benim sizinde böylemiydi dahamı düşüktü
Sudecirak1717 cnn34 ben de 32.6’la ögrendim hemşire net bişey söylememişti bile internetten arastırdım 3 haftalık yazıyordu 😂😂ona güvendim şuanda çok şükür 26 haftalıgız oğlumla