Esross ben bugün ilk defa girdim 34+3 üm eger yalancı kasılmalar haricinde bi sıkıntın yoksa illada sart degil bence benim rutin hamilelik sıkınyılarımdan ekstra sıkıntım yoktu 31+4te kontrole gitmistim hersey normaldi birde bugün gittim cok sükür hersey yolunda tedbir olarak nst ye girdim normaldi sancım neredeyse sıfırdı 😅 iki hafta sonra tekrar kontrol var bakalım