Leylaaa38 raporla ilgili birşey bilmiyorum ama Eğer eczane değosunda yada eczanede çalışan tanıdığın varsa bir hayli indirim yapıyolar ben baya bi indirimli aldım .eğer yoksada iğneleri alırken eczaneye indirim sor muhakak.yapıyolar azda olsa ama tanıdığın varsa baya yapar indirim bu iğnelerin eczaneye geliş fiyatları çok düşük