Kızlar ben tüp bebeğe başladım bugün adetimin 3. Günü Gonal F 900 kullanıyorum şuan ve devamı da gelecek ve maalesef tüm ilaçlar çok pahalı. Devlete ilaçları yazdırabileceğimi öğrendim? 1 hafta içinde çıkıyormuş rapor. Bu arada ben özele gidiyorum ve 20 yaşındayım eğer bunlar önemli ise raporu alabilmek için. Yarın bi devlet hastanesine gitmeyi düşünüyorum bi konuşsam desem özele gittiğimi ve ilaçları yazdırmak istediğimi olur mu ki kızlar?