Nasibim ah güzel kardeşim ben de senin gibi yanan annelerdenim ben de 2 evlat kaybettim oğlumu doguma 2 hafta kala kaybettim cok zor bir imtihan rabbim sabr versin bizlere ben su an 9+5 haftalık hamıleyım tekrardan sanırım 6 haftadan itibaren duymaya başlamştm ama doktor güçsüz dedi düzeledebilir dedi bilmiyorum hakkımızda hayırlısı olsun rabbim bu evlatlarımızı kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲