Gizememir08 Tat ve koku alma birden mi gidiyor yavaş yavaş mı acaba tat alıyorm ama koku az alıyorm sinüzit var bide genzim tıkalı olduğu için mi acaba
Dygu21 Reyyhan ilaç içmiyorsunuz dmi bende gribim halsizlik yok burnum tıkalı ve basım ağrıuor sadece koku filan tad alıyorum sıkıntı yok ama ilaç içemediğim için iyi olma sürem uzuyor işte
Elfynsmr ece_2206 çok nadir keskin soğan kokusu olursa alabiliyorm ama oda gelip gidiyor devamlı değil
ece_2206 Ben ara sıra bütün kokuları alabiliyorum ara sıra gidiyor bu iyileşme belirtisi mi acaba bugun 7.günüm