Habibe34 Ben normalde sevmez ve yemezdim ama bu dönemde acayip bi meyve düşkünlüğüm arttı. Her akşam 1 tane yiyorum.
Sinemayriksakosar Hamile birinin nar soymasin diyorlar bebekte leke olabiliyormuş nar ve ciğer için diyorlar bildiğim kadarıyla eşim sagolsun soyuyor bende kaşıkla yiyiyorum günde 1 kase tuketebiliyorum tatlı nar bulabilirseniz daha iyi oluyor mideyi eksitmiyor
01melek Bildiğim kadarıyla nar bağırsakları çalıştırıyor gebelikte de kabızlık genel bı sorun nar en doğal ilaç bol bol yiyorum .
Meliks Bende hiç zararını duymadim ben haddimden fazla yerim bi oturuşta 3 tane ayitlar yerim 39 haftaya giricem bisey olmadi
dumansule HappyMom günlük 2-3 tane sıkıp kahvaltıda içiyorum. kabızlığımı da hafifletiyor. kendimi daha rahat hissediyorum.
Seda0707 nazlizci ben her gün mandalin ve greyfurt suyu tüketiyorum ama hicbir zararı olmadı bu güne kadar
asiltosumm35 HappyMom hamileligim ilk doneminde yemedim zaten zamnida degildi.ama bende arastirdigimda cok arada kaldigim bi meyveydi. Fakat 7. Ayimdan beri yiyorum heleki 33. Haftamdan beri hergun bir tane kesin yerim
nazlizci Seda0707 bende yerim hergün greyfurt ama biri hamilelikte yasak dedi kafam karıştı araştırdım öyle bişey yokmuş ben yinede soracağım doktoruma cuma günüm☺️
Busrauzer Bende çok severek yerim hatta sacmalarlar bizimkiler çocukta narlar olucak yeme diye. Geçmişten gelen saçmalık günümüzde hala devam etmesi gerçekten gülünc. Narı soydumda yedimde çocuğum doğunca bakicaz artık nar taneleri var mı yok mu 🤣 Blogdada yemek zararlı demiyorki zaten. Nar yemek iyidir ama herşeyin fazlası zarar olduğu için narinda fazlası zarar diyor 😆
Sevvals23 Ben hamileliğimin başında çok fazla nar ekşisi canım çekmişti, ve yedim yiyorum hala ama nar İçin yapamadım işte yaşlıların lafları ile birkaç kez dokundum 1 kere de yedim o kadar ama evet faydalı yenmeli 🙈😹😹🎉🥳🎊