Gukumse HKader3423 benim en korktuğum olay lavman kısmı yani doğumdan önce ya lavman vermezlerse bununla ilgili etrafımdaki kişiler bayağı birşey anlattı size lavman yaptılarmı
HKader3423 Gukumse sadece krem gibi birşey sürüyorlar hiç korkulacak birşey yok rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Zeyno1309 HKader3423 40+1 hala sancı falan hiç bişey yok 2. Gebeliğim cuma günü kontrole gidicem dua edermisünüz bana bu arada sağlıcakla büyütün bebişinizi