Mom42 Sebiha35 bende çok istiyordum hatta kendi kendime benim 15 dikişim falan olur diyordum :) zayıf ve kısa olduğum için ayrıca doktorlar bana çatın dar sezaryen ol bence dediler ben illa normal doğum dedim sabah geldiklerinde dikişsiz doğurduğumu duyunca şaşırdılar :))