Sağlık ocağı hormon hemogram ve diğer bütün kan tahlillerini yapıyor canim, ayni zamanda dahiliye de yapıyor. Kadın doğuma gitmene gerek yok. Ben düzenli kan tahlili sağlık ocağında yaptırıp özel hastanede ki doktoruma gidiyorum. Zaten onlar e-nabiz sisteminden bakıyorlar.