chaos devlet hastanesi olmasa bile aile hekimi yaninda da yaptirabilirsiniz kadin dogum doktorum bu tahlilleri istiyor diye, yapilamayanlar icin de aile hekiminiz devlet hastanesinde yonlendiriyor zaten bir sknti yasamadan halledebilirsiniz.. cunku devlet hastanelerinde bazen doktorlardan kaynakli ya da danismanlardan sknti cikaranlar olabiliyor