Mkblgrlyn kuru kayısıyı ve suyu koyun tencereye kaynasın, kaynayınca blender dan geçirin, koyuluğuna göre nasıl istiyorsanız sulandırın, ben 2 tane 1.5lt lik şişe yaptım, 2 gün yatırdı hastane 3.gün çıkarttı, hep içtim. İmkanınız varsa sezaryen olmadan 2 gün önce sabah akşam 1 yemek kaşığı çörek otu yağı için ben içtim, sezeryan olduğum gün tuvalete çıktım, gaz çıkarmada sorun yaşamadım, sezeryandan sonraki ilk hafta çörek otu yağına devam ettim. Kayısı suyu da baya bi süre içtim bittikçe yaptım ama kabızlık yaşamadım.