Elbiiiii hımm ben normalde varsak ta ki şifa hastahanesi e göknur hanıma gidiyordum memnundum ama aşırıda değil ben böyle benimle ilgilensin 5 dk da bakıp göndermesin şevkat li ilgili samimi birisi istiyorum bide ücretlerde makul olsun tabi 🤣muayenem var normalde göknur hanıma 1 ay sonra gel demişti yaklaştı bir hafta var gitmeme ama Ümmühan hanımdan alıcam muayene randevusu u bakalım cinsiyeti ve iki test yaptırmıştım onu gösteririm bakalım