10:00 kahvaltı. (Yumurta mutlaka, beyaz ekmek yok, peynir yeşillik vs)
14:00 ara öğün.(meyve+yoğurt ya da kuruyemiş)
17:00 akşam yemeği.(bir gün sebze, ertesi gün et/tavuk/balık üçlüsünden biri, ertesi gün baklagil şeklinde).
19:00 son ara öğün. (Son öğün meyve olmamalı olacaksa da az kalorili ve lifli olanları tercih ediyorum muz yerine mandalina gibi ).
2 ana + 2 ara benim için ideal oluyor 3 ana3 ara çok fazla açıkçası 👍
az az ideal ölçüde protein, karbonhidrat, meyve ve sebze. İşim sağlıklı özeti bu.
uykudan en az 4 saat önce de yeme olayı bitiyor. Çay ve kahve de. hazımsızlık, uykusuzluk yaşamamak için de ideal oluyor bu sistem 👍