Elifberk sabah 9-10 gibi kahvaltı yapıyorum yumurta, peynir, tahin pekmez vs bazen de kahvaltıdan önce 1 bardak süt içiyorum iyice doyuyorum öğlen elma, mandalina vs birkaç çeşit meyve yiyorum öğleden sonra biraz acıkıyorum çorba içiyorum ya da ekmek arası bişeyler atıştırıyorum akşam 6 buçuk 7 gibi akşam yemeği yiyorum (2-3 günde bir mutlaka çorba ile başlıyorum) sonraa 9 gibi meyve yiyorum bazen de fındık badem yatmadan önce de ya havuç suyu içiyorum ya da ışık süt. Gece kalktığımda da bazen mutfakta tatlı bişeyler tırtıklıyorum. Bu tatlı krizleri beni bitiriyor 😁