Bende bugün doktora gittim. Adet ağrısı, gaz sancısı gibi ağrılarım oluyordu. Karnımda sertleşme olmuyodu. Aksine bebek hareket ediyodu. Nst de sancım çıktı. Doktorum da bu gibi ağrılar sancı oluyo dedi. Anlatıldığı gibi belimden gelmiyor ağrı. Aynı adet ağrısı gibi ve gaz ağrısı gibi