Doğum sancıları deniz dalgası gibi gelir gider düzenli aralıklarla olur devamlı değildir ya da bazen 10dk bazen 3 dk aralıkla olmaz. Benim doğumumdan 1 gün önce yine ramazandı iftarda 10 dkda bir sancım vardı, gece 3,5 gibi 4 dkda bir sancım olmaya başlayınca hastaneye gittim aslında daha da geç gidebilirdim ama malum ptesi sabah trafiği istanbulda kabus o trafiğe kalmak istemedim. Hastaneye vardığımda 4 cmlik açıklığım vardı, akşam 19:10da bebeğimi kucağıma aldım. Bu nedenle hiiiiç panik yapmayın keyfinize bakın 😉