ipekk96 ben pek bisey kullanmiyorum acikcasi. Cunku benim 9.haftada vitaminlerim dusuk cikmisti b12 d vitamini bide tiroidim var. O haftalarda b12 ignesi vuruldum o haftadan d vitaminine basladim daha sonra demir kullandim sonra vitaminlerim yukseldi suan sadece d vitamini kullaniyorum bide tiroid ilacimi. Haftaya kontrolum var 21.haftamin icinde olucam tekrar bi baktircam vitaminlerime ona gore artik bakariz😊