Ayskem Folik asit ilacını hamile olduktan sonra kullanan var mı kaç ay kullandınız ? Genelde öncesinden başlatıyorlarmış ben öğrendiğim anda başladım sorun olur mu acaba ?
Gamzecvk52 Ayskem yok olmaz bende öğrendiğimde başladım 12. Haftadayım haftaya kontrole gideceğim o zaman başka vitamine geçeceğim kullan sıkıntı olmaz zaten önemli folikasit ihmal etme de
-gulbuhur95 Bende hamile kalmadan 1 ay önce başlamıştım hamile kaldıktan sonrada 3 ay kullandım. Yoo sorun olmaz benim bildiğim. Kuzenim filan hamile olduğunu öğrendikten sonra doktor verince kullanmaya başlamıştı bir sorunda olmadı şükür Ayskem
Mumyy Ayskem ben de öncesinde kullanmadım öğrendikten sonra da hemen başlayamadım yeni başladım Dr sorun olur falan gibi bir şey demedi tabiki erken başlamak iyidir fakat geç başlayınca da çok sorun olacağını düşünmüyorum
kucukfindik Ayskem hamile kalmadan 3 ay önce başladım sonrasında da 4. Aya kadar devam ettik ihmal etmeyin mutlaka kullanın.
Ayskem Gamzecvk52 ihmal etmiyorum çok şükür evde vardı toplasan 10 tane felan anca içmişimdir doktora dedim biraz var evde oda 1 kutu daha yazmış ama internette araştırdım hep 3 ay önce başlayın felan yazıyo doktora da sormayı unuttum tereddüt ettim açıkcası
Ayskem Mumyy inşallah sorun olmaz şuan 5 haftalık gelişimi için çöm önemliymiş öyle yazıyor çoğu yerde
Ayskem minnikanne yok ek bişey kullanmıyorum 1 kutu da doktorum yazmış ona henüz başlamadım elimdeki bitsin diye sonra yeni bi ilaç yazıcam dedi
Nuray23 Ayskem sonra basladim ben bi skinti yok simdilik şukur. 20+3um. Ogrendikten sonra baslamistim 12.haftaya kadar kullandim.
Duru999 Ayskem yok tabi olmaz in se Allah🥰ben tedavi gorduyum icin 3 ay oncesinden ve hamile kaldikdan sonrada 4 ay kullandim. Ayri ayri biseyler yazdi dr ama oncesinde ayrisin icdim sonrasinde ayrisin
minnikanne Ben sabahları folidays kullanıyorum bunu özeldeki doktor verdi.Devletteki doktorda gyno ferro sanol verdi onuda akşamları içiyorum ama ikisininde içeriği aynı birini bırakıcam galiba ağır geliyor
aslidny minnikanne hayır çok farklı içerikleri akşam içtiğiniz demir ilacı genelde 12. haftadan sonra başlanır ama doktorunuz sizde kansızlık gibi bir şey belirlediyse daha erken başlatmış olabilir. Özetle doktorunuza sormadan bırakmayın sakın😉