Seyma-07 HavvaSy ayy ne güzel bende bi doktor bulamadım böyle siz hangi şehirden hastaneden yazıyorsunuz 🥰bu arada bende buğün 40+3
Seyma-07 HavvaSy doktor bana bu haftaları sevmeyiz 3günde gelmezse müdahale etmek zorunda falan gibi şeyler söyledi ama ben kendi sancım olsun istiyorum
HavvaSy Seyma-07 41 e kadar bekleyelim. Normal doğurmaya hiç bir engel yok bebekte de, sen vazgeçmediğin sürece ben normale giderim dedi. Bizde bekliyoruz
Zlfkrrr HavvaSy HavvaSy biz de aynı şekilde bekliyoruz bende Antalya medical e gidiyorum . Doktorun kim canım bana da 41 tamamlar dedi
HavvaSy Seyma-07 Antalya Medical a gidiyoruz.. bu süreçte gerçekten önemliymiş doktor.. tüm arkadaşlarım sezaryen olurken biz beklemeye devam ediyoruz. Çatı muayenesi bile yapmadı hiç doktorum.
Mnk2 Tubiss--- 1 hafta sonra aranıza katilicam bende ilk dogumu 41+1 de yaptm 2. De aynı olacak gibi görünüyor
Hppymm-3 Tubiss--- 39+3 ama hiç bir belirti yok bugün çatı muayenesi oldum çok uygun dedi ama nst ne sancı ne açılma hiç bişey yok :(( Allah’ım sağlıkli doğumlar nasip eylesin hepimize
Tubiss--- HavvaSy bende bugün gittim hastaneye p.tesi gününe kadar gelmezse eğer suniyle başlatacak doğumu
Brclidya Tubiss--- 38+5 haftadayim yalanci kasılmalardan canim cikio resmen bakalim ne zaman gelcek kizim 😉
gebe1234 Tubiss--- bugün itibariyle 40+4 oldum bu kadar bekleteceği aklıma gelmezdi hep 38.haftada doğururum kesin diyordum 😅
Tubiss--- gebe1234 ahahahahha bende hamile kaldığım gün içime öyle doğmuştu sanki 38 de yapcam diye ama olmadı çok nazlı çıktı 🤭