Selam kızlar cuma günü hamile olduğumu öğrendim keseyi gördük kanamam da vardı progesteron fitil verdi doktor
bugün 6 +0 olmuştum akşam bi agrım oldu tualete gittim büyük bir parça geldi kanamam artı sonra küçük bir parça da geldi sizce düşük mü oldu myomlar mi düştü ? Aranızda böyle birsey yaşayan var mı agrılarım devam ediyor Buarada bu 3 cü gebeligimdi diğer ikisinde öyle birsey yaşamamıştım