Brn1- Busrabdullah_123 evet mecburi sezeryan olucaz ama böylesi daha iyi doğumda sürprizle karşılaşmıcam :) çok duyuyorum normal doğum diye gidip sezeryan olan
Kdrgndd Busrabdullah_123 merhaba benimde çok fazla kaşıntım oluyordu tahlillerde karaciğer değerlerim yüksek çıktı ama korkulcak bişey değil tuzu kestim hazır gıdalardan uzak durdum geçti dayanılmaz kaşıntın varsa özellikle geceleri artıyorsa doktora gitmede fayda var ❤️
Busrabdullah_123 Kdrgndd yok cnm bnm çok şükür öle değil sadece akşamları oluyodu sirkeli sınıftım geçti teşekkür ederim 😍
mucizemhu AygyulSina Anladım canım saol ama kompres nedir internetten baktım ama hiç kullanıp görmediğim için yabancı geldi
AygyulSina mucizemhu turkcesı öyle değil sanırım ya ben Türkçe nasıl söyleniyor bılmıyorumda ben şey yapıyordum havluyu soğuk veya sıcak suyla ıslatıp hıraz sıkıp karnına koyuyorum onu demek ıstedım
mucizemhu Kızlar benim kaşıntım erken doğuma sebep oldu ciğerlere vurmuş 37+1 doğum oldu çok şükür iyiyiz ikimizde🥰🥰