mucizemhu Busrabdullah_123 Randevumu yarına aldım doktorla bi konişiyim dediğini yapıcam sonra tesekkur ederim canım ❤
mucizemhu Busrabdullah_123 Bugün hastaneden geldim doktora sordum hamilelikten dedi korkma bişey olmaz dedi olabiliyor. Bu arada dediğini yapı cam canım saol❤
AygyulSina mucizemhu doktorun normal dedıyse gecmıs olsun doğuma kadar geçmez çünkü vücudun çatlıyor benım son haftalarda oldu ve soğuk Kompresden başka hıc bır sey ıyı gelmıyordu çatlayan bölgeler asırı kasıntı yapıyor
mucizemhu AygyulSina Benim kaşıyan bölgelerde l çatlak yok çok şükür sadece göbekte var onuda karşılamaya dikkat ediyorum son bir ay dayanıcam artık
AygyulSina Busrabdullah_123 çatlaklar dan dolayı kasınıyor çok gerılmıs derı ondan dıger bölgelerde de olucak büyük ihtimal
Brn1- Busrabdullah_123 bende de vardı doktorum karaciğer enzimlerine bakmamız gerekiyor dedi kan tahlili yaptı eğer enzimlerim yüksek çıksaydı erken alacaktı beni doğuma, bence siz de doktorunuza sorun
Busrabdullah_123 Brn1- benim aşırı değil çok şükür iki gece oldu sonra geçti ki zaten benim doğumum geldi cnm bugün yarın allah izin verrse
AygyulSina mucizemhu kasımasan daha ıyı olur çatlak olur büyük ıhtımalde kasırsan yaradana olabılır soğuk sıcak kompres yap
mucizemhu AygyulSina Anladım canım saol ama kompres nedir internetten baktım ama hiç kullanıp görmediğim için yabancı geldi
Busrabdullah_123 Brn1- aa maşallah Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah cnm sezeryanmi istedin
Brn1- Busrabdullah_123 evet mecburi sezeryan olucaz ama böylesi daha iyi doğumda sürprizle karşılaşmıcam :) çok duyuyorum normal doğum diye gidip sezeryan olan