minik_kalbim Caglanuroney İnşallah kalmaz bebişin sağlıklı doğar.🤲💞Off ne güzel yarın kavuşuyorsun bebeğine ben de çok özledim bazen ağliyorum 🥴😞
Caglanuroney minik_kalbim bebeğim 6 gündür hastanede enfeksiyon kapmış yarın inşallah alicaz ama oglumuzu bı sıkıntı çıkmazsa çok zor çok özledim hiç kucağıma alamadım daha 😔😔 kavuşursun inşallah canım ne kadar kaldı
Caglanuroney Tgcktmr ben evdeyim ama bebeğim hala hastanede bı sıkıntı olmazsa inşallah doktorların demesine göre yarın bebeğim cikicak hastaneden kavusucaz ayrı kalmak çok zor 😔
Caglanuroney minik_kalbim inşallah canım sağol 🙏 zaman çabuk geciyo merak etme sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🥰 hamile olduğumu öğrendiğim gün dün gibi zaman çok hızlı geciyo