Elifbalim benim de 2 kaybım var biri ölü dogum üstelik ben de kullanmak zorundayım zar zor bulduk 1 2 kutu Allah sonumuzu hayır etsin koronoda kullanıyor ama biz de insanız içimiz de bir can tasıyoruz bizi düşünen yok napcam bilmiyorum ben su an buldum 1 2 kutu ya sonra daha 9+4 haftalık hamıleyım buna bir çözüm bulsalar keşke hangi eczaneyi arasak yok elimizde biz napcaz peki