Merhaba arkadaşlar ben 4 aylık hamileyim bugün ultrasonda bebeğime bakmaya gittik ama bebeğim idrar torbamın o tarafta duruyor çok aşağıya inmiş nedenini bilmiyorum öyle ağır bi işte yapmıyorum çalışmıyorum. kendi doktorum raporlu olduğu için ona gidemedim bu doktoruda hiç sevmedim😒 doğru düzgün bilgi vermedi açılmam falanda yok bu durumu yaşayan var mı acil bilgi verirmisiniz ?☹️