Ysmn_11 evet canım yani daha geçen hafta alt dikişlerim düştü şimdi sadece yaraları kaldı ama hala eğilince falan batıyor bilmiyorum benim çok zor geçti zaten ameliyattan çıktım kendime geldim ağrılardan hastaneyi inlettim dikiş ağrıları çok acı verdi benim etimde sertmiş galiba ondan doktorda zor açmış yani baya uğraşmış benlen