HilalKarakas01 ben de böyle düşünüyorum, yeni doğduklarında özellikle ciltleri çok narin oluyormuş 😊😇 ıslak mendil sadece acil durumlar için bulunduracağım, dışarda vs. belki lazım olabilir… ya da en azından kendi elimi falan silerim acil bir şeyde.
mustela şampuan, pişik kremi vs. kullanıp memnun kalmayana denk gelmedim.